Bir Vosvos İstiyorum…

Küçüklüğümden beri arabaları sevmişimdir. Bunda “şoför” kızı olmamın etkisi ne kadardır, bilmiyorum… Ben ilkokula (ben okurken ilköğretim oldu) gidene kadar babamın taksisiyle epey gezmişliğim ve misafirliklerden dönerken de epey uyumuşluğum vardır. Babamın iş değiştirmesiyle arabamızdan da olduk ancak benim araba sevdam geçmedi tabi! Hele o tosbağalar yok mu…
Bundan bir buçuk yıl önce babam arkadaşının arabasındayken bana araba kullanmayı karar verdiğinde o kadar mutlu olmuştum ki… Çok kısa süreli kullandığım bu dönemin keyfi apayrıydı ve hep de öyle kalacak sanırım. Serhat şehri Edirne’min meşhur Kırkpınar Sarayiçi’nde kısıtlı bir alanda aldığım bu ilk direksiyon derslerinden bir yıl kadar sonra babamın arayıp “seni sürücü kursuna yazdırdım” demesi hem zaman ayarlama stresi hem de “direksiyon dersi gelse de kullansam hevesi”ni beraberinde getirmişti. Yazılı sınavı direksiyon sınavı derken bugün ehliyetimi elime aldım! Ve uslanmaz hayalperestlerden ben, hemen bir vosvosum olsa hayali kurmaya başladım! Şöyle siyah, yanlarında film şeridi çizgileri, arkada da bir film bobini resmi falan…
“Zafer kendini, sadece düşünü kuranlara verir.” diye bir cümle geçiyordu okuduğum kitapların birinde, bu cümleden yola çıkarak neden bir vosvosum olmasın diyorum?! Her hayalim gibi doğru yer ve zamanda gerçekleşeceği umuduyla…
Fikrini Paylaş!

