Aşkta Ne İstediğini Bilmek…

Gerçekten bilen var mıdır? Ve bildikleri için mutlular mıdır? Ben ne istediğimi bilmiyorum aşktan.. Canım yansın istemiyorum sadece. Ya sonra? Aşk, biz olmayı gerektirir diyenler var..Ama ben ben olmaktan ödün veremiyorum ki! Sandığınız gibi ödün de istemiyorum zaten. O zaman aşk mı istemiyorum yani?
Aşık oldum, aldatıldım, terk edildim, kırıldım diyorum. Peki sadece bana mı oluyor bu olanlar, hayır! Aşk konusunda nasıl biri olduğumu, nasıl biri olmak istediğimi bir türlü kararlaştıramıyorum ki ben. Kalbimden geldiği gibi davrandığım ilk ilişkimde mutluydum ama gerçekler saklandı benden, yalan söylemek kadar kötü ve yıkıcı bir şey bu da. İkincisinde de kalbimi dinledim sonra da yalanlara boğuldum. Üçüncüsünde katı davrandım, mantığımı konuşturdum ama bu sefer de mutlu olamadım ki. Sonuncusundan hala çıkamıyorum zaten. Kırıldım ama onun yanında olduğum kadar kimseyle rahat değilim, sevildiğimi hissediyorum, kıskanılıyor ama kısıtlanmıyorum hatta ufaktan kıskanıyorum bile. Peki adı konulunca neden kendimi geri çekiyorum ? Adı konulunca neden kendimi baskılanmış hissediyorum ?
Sanırım artık doğru kişiyi arıyorum ve o değilse olmasın istiyorum. Ancak bir yanım da gençsin, gönlünü eylemek hakkın diyor. Sonra da başka bir ses neden vakit harcayasın ki diyor. Aslında o, doğru kişi olmaya o kadar yakınki. Peki neden tereddütlerim var? Belki de doğru kişiye hazır değilimdir. Ama o zaman da kendimle çelişiyorum. Neden aşk denklemimin ispatı da aşikar değil ki?
 
2 thoughts on “Aşkta Ne İstediğini Bilmek…

  1. Öncelikle sana bir erkek olarak yazıyorum. Vakti zamanında çok haltlar karıştırmış 1-2 tane de ciddi şeyler yaşadığım olmuştu. Aşk meşk ayaklarına mala bağladığım çok oldu. Seni bilmem. Ben hatalarımı şimdi çok iyi görüyorum. Aşk meşk ayaklarına sara sara üniversite de çok boş geçirdim yıllarımı. Nadasa bıraktım kendimi :) Çok sıkıntılı dönemlerim oldu evet. Herkes benzer şeyleri yaşıyor farkında değiller. Doğru kişi yanlış kişi gençsin yaşlısın ciddi ilişki arıyorsun yada yüzeysel kimisi gecelik herşey benzer…Farklı derken bile farklılıklarda benzer. Kendine bak aynaya bak bugünkü sen ile yarın ki sen aynı olmasın. Kendine ne konuda neyi layık görüyorsan diğer herşeyden uzak dur. Bu laflar genelde boştur. Birkaç yıl sonra bunları unutursun ama emin ol benzerlerini sen başkalarına ve kendine söylersin.

    Not:Tecrübe ile sabittir.

    Beğen

  2. “Kendine ne konuda neyi layık görüyorsan diğer herşeyden uzak dur.” işte bu lafı sevdim (:
    bugünkü ben ile yarın ki benin aynı olmaması sorun sanıyordum ben (:
    tavsiyelerin için sağol (:

    Beğen

Fikrini Paylaş!

