Case 39 Soundtrack’ten Army Of Angels

Sanırım kimselerin bu blogu okumadığını biliyorum. Şarkıları dinliyorsunuzdur ama dimi?

Bu şarkıyı friendfeed hesabımda paylaşmıştım ama bu blogu bunun için açtım ve burada paylaşmamak garip bir şekilde içimi kemiriyor! O yüzden şimdi paylaşıyorum işte.

Case 39 hakkında fikirlerimi Sinemahşer‘de dile getirmiştim. Son yılların sayılı kaliteli gerilim filmlerinden. Filmin sonunda çalan parça ise dinlendikçe bağımlılık yapan parçalardan: Nedeshda Brennicke – Army Of Angels. Hepinize keyifli dinlemeler…

One thought on “Case 39 Soundtrack’ten Army Of Angels

Fikrini Paylaş!

