Bu Akşam Yağmur Vardı İstanbul’da…

Bu sabah yağmur var İstanbul’da
Gözlerim dolu dolu oluyor bilinmez niye
Anne sözü dinler gibi masum
Ağladım bu sabah
Günler dayanılmaz oldu
Senden uzak olunca
Martılar mahzun oldu onlar bile ağladılar
Şarkılarda düşünmek seni bana getirmez ki
Seni bana getirmez ki 
Bu dizeler dökülerken Alanson’un dudaklarından yüzüme gökyüzüne çevirip yağan her damlanın düşüşünü hissettim. Ama ağlamadım.. Dokunur sanıyordum bu konser bana. Demekki kapatmıştım tüm defterleri. Sadece şarkıyı hissetmek ve mutlu olmak.. Tüm yağmura rağmen bir şarkı daha dedim içimden hep. Geceye uygun şarkılarla, ağırdan gitseler de Ali Desidero’da, Piskopat’ta, Sude’de coşturdular herkesi. Teşekkürler Mazhar, Fuat ve Özkan!


Fikrini Paylaş!

