Filmden Replik: (500) Days of Summer

Summer: Bir sabah uyandığımda biliyordum.
Tom: Neyi biliyordun?
Summer: Seninleyken asla emin olamadığım şeyi.
Summer: Öyle yapmak istedim çünkü…
Tom: Sabah uyanıp farklı hissetmeyeceğini bilmem gerek.
Summer: Buna söz veremem. Kimse veremez.
Summer: Şunu bilmeni istiyorum ki ben ciddi bir ilişki aramıyorum.
Summer: Aşk diye bir şey yoktur; tamamen hayal ürünü.
Tom: Bence yanılıyorsun.
Summer: Gözden kaçırdığım nokta nedir peki?
Tom: Bence hissettiğinde anlayacaksın.
Tom: Âşık olursan ne olacak peki?
Summer: Ne? Buna inanmıyorsun, değil mi?
Tom:  Aşk diyorum, Noel Baba değil.
 
 
Fikrini Paylaş!

