Çok Sevdiniz Pişman Mısınız?

 
Çok Sevdiniz Pişman Mısınız?
Denediniz…
Dost mu düşman mısınız?
 
Konu ile ilgili bir şeyler yazma isteği geldiğinde ilk aklıma gelen Nil’in bu şarkısı oldu. Sebep ise bana bir zamanlar deliler gibi aşık olduğunu söyleyen şahıs artık yüzümü bile görmeye dayanamadığını ve benden nefret ettiğini söyler olmuş orada burada. Hakkımdaki aşktan nefrete dönüşen hislerini beni doğru dürüst tanımayan insanlara bile “Benay beni hasta etti” şeklinde yansıtmayı başarmış. Buradan kendisini bir kez daha tebrik ediyorum. Yaşadığımız güzel onca şeyin üzerine limon sıktığı için. İlişkimi onla yaşamamışım da on kişiyle yaşamışım gibi o kadar kişinin hepsini terk etmişim modunda bana davranmasını sağladığı için. Duygu sömürüsünde sınır tanımadığı için. Her zaman “zamana bırak” dememi umursamayıp üstelediği için. Ve ben tüm bu olanlara rağmen ihtiyacım olan zamanı kendime tanıdığımdan artık şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki “seni tanıdığıma, seni sevdiğime, sevgilin olduğuma, ayrıldığıma beni pişman etmek için yaptıklarına ve sabır sınırlarımı zorlamalarına rağmen pişman değilim”. Peki sen pişman mısın? Bu kuruk acısı daha ne kadar sürecek? Hiç olmamışım gibi davranman her şeyi değiştirecek mi? Bir düşün eski sevgili, bir düşün… Emin ol ben düşündüm çünkü geçmişime değer veriyorum ve sen de o geçmişin bir parçasısın!
Fikrini Paylaş!

