TOG 17. Gençlik Konseyi @ Ankara


Aslında Konsey hakkında çok yazılacak şey var. Ama söze nasıl başlasam bilemiyorum. O kadar güzel arkadaşlıklar edindim, o kadar çok eğlendim ki… 

En doğrusu yolculukla başlamak herhalde. Trenle gidecektik Ankara’ya. 9-10 saat sürer diyorlardı. Gözümde büyüyordu yol ama tog ortamını biliyordum ve hemen kaynaşan gençlerin yolu işkenceden eğlenceye çevireceğine emindim. Öyle de oldu zaten. Daha yolda başladık konseye bizler…

Ankara’ya vardığımızda sabahtı. Üşüyorduk, birinin bizi almasını bekliyorduk. Yurda varıldığında herkes dinlenmeye çekildi. Oda arkadaşlarımdan Aybike’nin gelişiyle uyandım. Kahvaltıya indiğimizde ise kucaklaşmaktan epey bir süre kahvaltı edemedim. Ulusaldan ulusala görebildiğim togcanları görmek o kadar iyi gelmişti ki… 

İnsanlar anaç bir yapım olduğunu söyler durur. Bir de üstüne gördüğüm arkadaşıma sarılmam gelince tamam oldum. Bu sarılma mevzusunu ekürülerim Aybike ve Melek ile bir eyleme de dönüştürdük ama oraya sonra geleceğim.

Program başladı, yk aday adayları olarak halka arz edildik :P Ardından güzel bir grup Kibele konseri oldu. Diğer günler forumlar, açık alanlar ve atölyelerle geçti aslında.Temelde dört konu vardı: Ekoloji, Gençlerin Katılımı, Özgür ve Demokratik Üniversite, Toplumsal Cinsiyet. Akşamları ise arada tartıştık arada güldük. Kendi adıma bu aralar bilgi açlığımı bastırmaya çalıştığım Toplumsal Cinsiyet konusuyla ilgili her etkinliğe katıldım. Hug Me eylemine itafen herkeslere sarıldım (: 

Yk aday adayı yaka kartımı bahane bilip mümkün mertebe herkesle tanıştım. Kendimi ve aday adayı olma amacımı hem 2 dakikalık konuşmamda hem de konsey boyunca anlatabildiğime inanıyorum. Benim için eğlenceli bir süreçti kısacası. Hala onlarla geçecekmiş gibi uyanıyorum güne. Emeği geçen herkeslere teşekkürler. Hepinizi çok seviyorum!

Not: İrtibatı koparmamak umuduyla (:
Fikrini Paylaş!

