Belki Bir Gün..


“kardan adamlar yaptım,hepsini kahramanım sandım, 

avuçlarımda eridiler..”


Erimelerinden bıktığım için mi artık sadece karın yağışını odamdan izleyişim.. Karın tenime değmesine bile izin vermeyişim, kendimi kapayışım.. Oysa ki ne kadar da hevesle yapmıştım o kardan adamların hepsini.. Hele biri erimesin diye nasıl da çabalamıştım.. Kimisini de sırf beni oyalasın diye yapmıştım galiba.. Kesin olan şey ise bir süredir kardan adam yapmayışım.. Karın yağışını gördüğüm an duvarlarımla inşa ettiğim o küçük odama sığınışım..

“senle başladı seninle bitti 

göçmen kuşlar gibi bir vakitlikti 
benden geçti aşk”

Biri bana demişti ki “seni geçmişteki yaşadıklarımla yargılamamdan dolayı bana kızıyorsun ama sen de aynı şeyi yapıyorsun”. Çok da doğru söylemişti. Hala da vazgeçemedim sanırım bu huyumdan. Yeni bir sayfa açamıyorum. Açmak için çabalamıyorum da. Bir yandan memnunum halimden. Bir süredir hayatıma girme teşebbüsümde bulunanlar sadece bir karalama sayfasındaki çiziklerden ibaret oldular. Bir süre daha da bu böyle gidecek gibi duruyor. Gönlüm eğlenmekten bıkana kadar..

“yıllarca kimse dinletemedi sözünü bana 

benim inadım inat benim gözüm kara 
hani o deli çağım heyecanım başa bela 
uyamadım ben bu düzene 
hey hey 
elalemden sanki bana ne 
içimden nasıl geldiyse öyle 
yaşadım gönlümce 
aldırmadan söylenenlere 
kendi bildiğimce”


Göksel şarkılarıyla bir iki kelam ettim ama şunu da yazamıyorum ki “sonunda adam etti beni yaşam”. Peki ne zaman edecek? Kim bilir.. Dün akşam belki de tek dostumla dertleşirken her zamanki temennisini söyledi benim için.. “Öyle biri girecek ki hayatına gurur, özgürlük vs düşünmeden seveceksin”.. Ben de dedim ki “ya onu yaptıysam, hem de hiç değmeyen biri için.. bu umursamazlığım, bu denemeyişlerim onun yüzündense..” ve o da tanıdığı için o şanslı ama şansının farkında olmayan, bunu hak etmeyen adamı, bir şey diyemedi bana..

Belki bir gün tekrar denerim, eğer inanırsam, güvenirsem..


Fikrini Paylaş!

