Buruk Bir Festival Daha…


Bugün gişeler açıldı ancak festival delisi olan bendeniz gitmedim kuyruğa girmek için… Emek’in kapanışından bu yana zaten biraz buruğum ancak bu seferki gidemeyişim Emek ile alakalı değil sadece. !f İstanbul’da da elimi kolumu bağlayan “zamansızlık”.
Kitapçığı baştan sona incelemedim, inceleyemedim. Çünkü festivalin ilk haftasıyla vize haftam çakıştığı gibi ikinci haftasında da derslerime göre sadece 16.oo seansına bakabilirdim. Öğrenci olmamdan kaynaklı haftaiçi indirimsiz seanslara bakamadım ki param olsa da haftasonlarım da boş değil!
Böylesi moralsiz bir halde elime aldığım kitapçıkta zamanıma göre gidebileceğim filmleri inceleyip kitapçığı da elimden bıraktım hemen. Daha fazlasını görmeye şuan için yüreğim el vermemekte.
Seçebildiğim ve gidebileceğim 5 film ise şöyle:

Kimlik, toplumsal cinsiyet politikaları ve sanatsal adanmışlığı ele alan sıra dışı bir aşk hikâyesi olan GENESIS VE LADY JAYE’İN ŞARKISI
Kongo’daki savaşa karşı bizim sorumluluğumuzu ve kurumların sosyal sorumluluğunu sorgulayan CEBİMDE KAN VAR
Pek komik, hayli seksi, gayet güncel, kıpır kıpır bir komedi: TAMARA DREWE
Anlat İstanbul’un yönetmenlerinden Selim Demirdelen, ilk sinema filmi KAVŞAK
İmre Azem’in bizleri İstanbul’u yeniden keşfedeceğiimiz uzun bir yolculuğa çıkaracak olan EKÜMENOPOLİS: UCU OLMAYAN ŞEHİR 
Herkese keyifli festivaller…
Fikrini Paylaş!

