Karmaşık Değilim Yanlış Anlıyorsunuz!

There’s a song I was listening to
Up all night
There’s a voice I’m hearing
Saying it’s alright
When I’m happy I am sad
But everything’s good
It’s not that complicated
I’m just misunderstood!

Bu şarkı sözleri Pink’in albümüyle aynı ismi taşıyan “Missundaztood” şarkısından. Uzun zaman sonra dinlerken bu şarkıyı, sözlerini ezbere bildiğimi fark ettim. Sonra ortaokul ve lise yıllarım aklıma geldi. Bu hatunun delisiydim ben! Odamda bir sürü posteri vardı. Tüm albümlerini alırdım. Hatta bir kere Kilyos’ta konseri olmuştu epey üzülmüştüm Türkiye geliyor ve göremiyorum diye. Hala da içimde ukte olan isimlerdendir, hala da severim. Şimdi bu şarkıyı sizlerle paylaşıyorum, bir canlı performansı benim henüz görme şansı elde edemediğim. Bence Pink’i dinleyin ya, ona bir şans verin benim hatırıma.
Fikrini Paylaş!

