Binlerce sözcük var içimde… Bin doz öfke…


Kötü günlerimden birindeyim.. Yine kendime kızgınım başkasına değil.. Yine kendime kötülük yapıyorum başkası değil kendim.. 
Ders almıyor muyum? Yoksa alsam da acı çekmeyi mi seviyorum..
Her şey üstüme üstüme geldi bugün.. Sınavlar, tez, mezuniyet derdi.. İstanbul bu aralar beni boğuyor çünkü zaten içimdeki yalnızlık kalabalıktan da beter.. O da inadına üstüme üstüme geliyor..
Kaldırımlardan hıncımı aldım ben de.. O kadar sert basıyordum ki yere.. O kadar hızlı yürüyordum ki.. Ve öfkem yüzümden öylesine okunuyordu ki.. İstanbul gibi bir şehirde insanların “bu hatunun derdi ne?” ifadesiyle baktıklarını hissediyorsanız cidden bir problem vardır. Ben bugün hissettim!
Eve geldim, açtım Melis Danişmend’ten “Bin Doz Öfke”yi..

Ne önüme bakıyordum Ne arkama, 
Varsa yoksa 
Bilendikçe bilenen zihnim 

Sonu gelmiyor diye ağlıyordum 
Sonu gelmesin diye saplıyordum iğneyi 
Bin doz öfke 
Bin doz bela

Güzel sözler değil mi? Sonra “Anahtar Sözcük” diye bir şarkıya atladı playlist. O daha da vurdu yüzüme..

Şans, onu da kaybettim 
Hâlbuki eskiden dört ayak üstüne düşer düşer 
Kalkar giderdim 
Korku, bundan sonrası 
Düzelir mi her şey ?
Her şey aptal bir romantik komedi gibi 
Umut, gün içinde bazen 
Ara ara, az biraz, az biraz aydınlanmakta şu karanlık için 
Binlerce sözcük var içimde 
Çıkmak için hepsi sırada 
Hangi birine öncelik versem bilmem

Durum buyken üzerine de filmi izledim.. Keyfime diyecek yok anlayacağız..

Fikrini Paylaş!

