Dibine Kadar Eğlendim!


Hayatımın en hareketli bir o kadar keyifli dört günü geride kaldı.

Pazartesi günü Edirne’den dönüş ve tez teslimi derken anlaşılamamışken Duman “Dibine Kadar” ile başlayan ve “Her Şeyi Yak” ile biten üç saatlik bir müzik ziyafetiyle beni kendime getirdi. 

Salı Yaşayan Kütüphane öncesi son gün aksilikleri, telaşı derken Athena ile coştum ve tüm stresimi attım.

Derken aylardan beri heyecanla beklediğim, beklediğimiz an geldi. Yıldız Yaşayan Kütüphane! Hepimizin hayal ettiğinde daha keyifli, daha çok ilgi gören, daha tıkırında işleyen bir Yaşayan Kütüphane! Harikasın Yıldız TOG!

Ve bugün sadece dinleniyorum. Üzerimdeki tatlı yorgunluğu atıyorum. Yarın Final maratonu başlıyor. Son olarak…

YAAAAŞAAAYAN KÜTÜPHANE!
Fikrini Paylaş!

