Hani Kadınlar Anlaşılmazdı?

Erkek: Sürekli Facebook’a aşk mesajları falan noluyor?
Kadın: Facebook’a aşk mesajı mı?
Erkek: O tarz mesajlar gördüm ben. Bir isyan, bir sinir, bir gider.
Kadın: Allah Allah… Yok ya ortada bir şey.
Erkek: Ortada bir şey yok demek. Var ama daha kesin değil. Doğru mu anladım? Kim o?
Kadın: Öyle biri de yok yahu nereden çıkartıyorsun?
Erkek: Bilelim varsa.
Kadın: Olsa niye saklayayım yahu. Keşke olsa ama yok.
Erkek: …

Şimdi bu diyalogtan ne anlamam lazım? Yoksa bir şey anlamaya uğraşmamam mı lazım? Ama durup dururken böyle bir konuşmaya sürüklenseniz siz de kendinize sorular sormaz mısınız?

Belki karmaşık varlıklar kategorisinde olmasam sorgulama ihtiyacı duymazdım dimi? Yoo yoo… Ben zaten sorgulayan bir kadın değilim. Sorgulamayı bırakalı çok oldu. Ama bir yerde ben de patlak veriyorum, normal değil mi?

Eski yazılardan birinde bir adama aşık olduğumdan bahsetmiştim hani. Peşinde koştuğumu, her davranışını kendime yorduğumu falan da söylemişimdir muhtemelen. Ama sonra çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım ve bıraktım erkeklerin davranışlarına yorum getirmeyi. Eğer elimi tutuyorsa acaba ile başlayan sorular sormayı bıraktım. Beni aramıyorsa neden demeyi bıraktım. Bir erkeğin davranışlarından benden hoşlanıp hoşlanmadığını sezmeye çalışmayı da bıraktım. Anı yaşıyorum ve yarın ne olacak, dün neydi diye sorgulamıyorum. Böylece hayal kırıklığı da yaşamıyorum.

Fazla umursamaz olmuş olabilirim. Bunu da geçen gün aldığım bir telefonla anladım. Bir dönem, yaklaşık on gün kadar, takıldığım biri vardı. İkimiz de birbirimizden hoşlandık, güzel de vakit geçirdik. Ama o ayrı şehirde ve ben uzaktan ilişki insanı değilim. Haliyle bir şeyler devam etmedi, ki ben beklemiyordum zaten bir şeyler. Ama eleman hayal kırıklığı yaşadığımı sanki ki “olmayacağını biliyorduk, aramız kötü olmasın” tarzı bir konuşma için aylar sonra aradı. Ben de garipsedim. Bir şey beklemiyordum ki… Haliyle bu konuşmaya da ihtiyacım yoktu.

Yine daldan atladım diyalog yalan oldu sanmayın. Bir yanım hala “bu da neyin nesiydi?” diyor. Ama eminim altında bir şey yoktur. Yoksa açık açık söylerdi. Bir şeylerle ima etmeye çalışmazdı. Çünkü o eğer hissediyorsa arkasında duracak erkeklerden di mi? Zamanında çok canı yandı diye kaçak oynamaya karar verenlerden olamaz. Zaten beni öyleleri hiç bulmaz. Hah!
Reklamlar

Fikrini Paylaş!

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s