Aşık Değilim Olabilirim!


“Artık sana git diyebilirim” diye başlıyordu Nazan Öncel şarkısına. Benim yaptığım gibi git diyebiliyordu artık. “Aşık değilim, olabilirim. Olabilirim, olabilirim.” diyerek benim o küçücük umudumu yeşertiyordu şarkısıyla. Evet, hala küçücük de olsa bir umudum var. Yeni biri karşıma çıkacak ve eskileri unutturacak. Bu seferki eskilere dahil olmayacak, öyle yeni biri işte. Aşk defterimi epeyce kurcaladığım bir dönemi daha geride bırakmışken, yeni bir sayfaya geçmeye o kadar hazır hissediyorum ki şu günlerde. Ve yeni bir sayfayı öylesine istiyorum ki arada elimin gittiği eski sayfalarda uzun süreli kalmıyorum, artık okumak istemiyorum o sayfaları çünkü.

“Her günüm başka Leyla, çok üzgün olabilirim. Bu yürek benim degil mi?”

Elbet yine Leyla olacağım. Her biten ilişkiden sonra artık öyle pırpır atmaz gönlüm dediysem de attı. Kimi uzun kimi kısa kimi yalan kimi gerçek ama attı. Yine atacak eminim. Summer Finn’in dediği gibi “bir sabah uyandığımda emin olacağım” ve işte o zaman bırakmayacağım.

Bitirmeden önce yazmama vesile olan şarkı, Nazan Öncel’den “Aşık Değilim Olabilirim” benden size hediye olsun.
Fikrini Paylaş!

