Ben Böyleyim!

Uzun süredir yaşayamadığım bir rahatlık içindeyim. Hayatımın kontrolü yine elimde gibi hissediyorum. Bir boşlukta gibiydim bir süredir. Olaylar kontrolüm dışında gelişiyor gibiydi. Ne istediğimden emin değildim. Cevapsız sorular kafamı kurcalıyordu. 

Kafamın dinginleştiği bir gece yatarken düşündüm. Neredeyim? Ne yapıyorum? Ne istiyorum? Yine bazı planlar yapmıştım. Yine tutmamıştı ve çok başka bir yere sürüklenmiştim. Aslında uzun süre önce plan yapmayı bırakmış biriyken neden plan yapmıştım ki? Üniversite hayatının bitimiyle bazı şeyler kafa kurcaladı, ondan olsa gerek dedim. 

Sonra bir an 23 yaşımda olduğumu ve hiç çalışmadığımı fark ettim. Üniversite hayatı geride kalırken ve insanlar “ne yapacaksın?” sorusuyla beni sıkça karşı karşıya getirirken bir yerlerden başlamak gerekliydi. Plan yapmazdım derken kaba taslak şeyler yaparım tabi. Mesela Ağustos’taki yüksek lisans başvurusuna kadar para kazanmalıydım. Belki çalışmak yerine dönemsele gidebilir ya da ofiste staj için şansımı deneyebilirdim ki eminim çok da keyif alırdım ama “hayata” bir yerlerden başlamadığım sürece üzerimdeki “sorumluluk” duygusunun altında ezilmekten kurtulamazdım! Haliyle çalışma konusunda şansımı denedim ve LCW’de part time işe başvurdum. Salı iş başı yapacağım, bakalım…

Tüm bunları yazmamın sebebi ne? Aslında uzun zamandır iyi hissetmediğim kadar kendimi iyi hissediyor olmam. Ve yine bir şarkıyı dinlerken yaşamaktan ne kadar keyif aldığımı, hatalarımla da mutlu olduğumu fark etmiş olmam. Zaten adı “Ben Böyleyim” olan bir şarkıyı irdelemesem şaşırırdım! Athena’nın Coca Cola için çektiği klip ve “Ben Böyleyim”i sizlerle paylaşıyorum. Dinlerken sözlere dikkat edin ve hayatınızdan bir kez daha keyif alın diye ;)

Hayat bu kadar mı? 
Bence değil bir kaç sözüm var.. 
Biraz senin gibi yıkılmayan duvarları var.. 
Bazen esinsindir bazen uzak yakınlarım var.. 
Ben , ben böyleyim kendi yolumda.. 

Bırak tutma beni.. 
Kaybetsem de üzülmem asla.. 
Ne boş kaygılarım.. 
Korkma bana hiçbir şey olmaz.. 
Yanlış doğru gibi eksik kalan birkaç satırsa.. 
E ben, ben böyleyim kendi yolumda.. 

Hayat benim her anımı yaşadıkça sevesim var 
Aldırmam hiç yağmurlara 
Benim güzel hatalarım var 
Bir an bile vazgeçmedim kendi yolumdan 

Değer saklanma hiç.. 
Geçer zaman böyle de geçer.. 
Ya sev ister vazgeç.. 
Beklentiler sadece üzer.. 
Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda.. 
Ben, ben böyleyim kendi yolumdan.. 

Hayat benim her anımı yaşadıkça sevesim var 
Aldırmam hiç yağmurlara 
Benim güzel hatalarım var 
Bir an bile vazgeçmedim kendi yolumdan
4 thoughts on “Ben Böyleyim!

  1. 19 yaşında okurken çalışmaya başladım. Sana tavsiyem aile desteğin varsa ve alacağın kariyere yönelik eğitimin sonuç vereceğini düşünüyorsan; hiç zorlama kendini ve sadece öğrenci olmaya devam et.

    Beğen

  2. Çok isterdim öğrenciliğin tadını biraz daha çıkarayım ancak benim rahat okumam için elinden gelenin en iyisini 17 yıldır yapan ebeveynlerim var ve onların da biraz rahatlamasının vakti geldi. Biraz da çalışıp okuyacağım, şartlar bunu gerektiriyor ;)

    Beğen

  3. çalışmak kişinin işe yaradığını görmesi önceleri sonsuz mutluluk veriyor insana sonrasında hırslarına yenik düşerse çalışma hayatı stresli ve zor bir yolculuk oluyor. Okulla birlikte çalışıyor olman en güzeli, mezuniyetin yanı sıra tecrübe arayor şirketler. En azından iş hayatına bir yerden atılmış olman senin için iyi olmuş

    Beğen

  4. Ben de öyle düşündüm işte.. Ayrıca sevdim de işi ya, kafam rahat.. Yüksek başvurusuna kadar içim içimi yemiyor en azından iş sırasında hayatımı düşünmüyorum. Ayrıca hırslı biri değilim o yüzden problem yok ;)

    Beğen

Fikrini Paylaş!

