Tatlı Telaş..

Birini ilk gördüğünde kasılır ya kalbin.. Hani hızlanmaya başlar ritmi.. Yakınına her geldiğinde hızlanır, gidince normale döner.. Seninle konuşunca mutlu olursun.. Onu görünce mutlu olursun.. Bir tebessümü bile yeter hani mutlu olmana..

Özlemiştim bunları hissetmeyi.. Uzun zamandır böylesi yoktu.. Evet, hoşlanıyordum birilerinden ama.. Bu “pırpır atıyor kalbim” hallerinden eser yoktu.. Yaklaşık bir yıldır bir kısırdöngünün içindeydim..Hiç bitmeyecek diye korkuyordum.. Eski defterler durmadan açılıyordu.. Aynı hataları tekrarlayıp duruyordum.. Bazen gönlümü eyliyor bazen de saplantı haline getirdiğim yetmiyor gibi kurban da oluyordum..

Bir gece koydum her şeye son noktayı.. Bitirdim yarım kalmışları.. Ha oldu ha olacakları.. Hayatımda hep ihtimal olarak kalacak olanları.. Ya olacaktı ya da olmayacaktı, bu kadar! 

Bir gün onunla tanıştım. Kalbim yeniden atar oldu o tatlı telaşla.. Yine yeniden benimleydi o heyecan.. Artık gerçekten yeni bir sayfa açabilmiştim aşk defterime..

Aslında karşılık bulamayacak duygular benimki. Ama kalbimin yeniden atmasının mutluluğu o kadar fazla ki umurumda değil karşılık bulamayacak olmam. Bir süre sonra geçip gidecek bu heyecan da.. Ama taze kan gibi geldi şuan hayatıma. O da yeter bana!
2 thoughts on “Tatlı Telaş..

  1. Kalbinin yeniden bu şekilde atması ve midede uçuşan o kelebekleri hissetmen güzel; bunlar yaşanılası duygular. Ama ardından hiç iyi şeyler gelmeyeceğini biliyorsun de mi? Masallarda kaldı o sonsuza dek atan kalpler, birbiri için yanan yürekler. Hele ki karşılıklı-karşılıksız aşklar, marazdan ve insan oğlunun-kızının kötü yanını ortaya çıkarmaktan başka bir şeye yaramıyor artık.

    Beğen

Fikrini Paylaş!

