Neyim Var Benim?!

Friends 9.sezon 4. bölümü izlemeye başlamıştım. Phoebe, fotoğraftaki yakışıklıyla buluşmak için hazırlanmış kafeye gitmiş. Ross ile karşılaşıyor. Aralarında şöyle bir diyalog geçiyor:

Ross: Neden böyle giyindin?
Phoebe: Mike beni dışarı çıkartıyor.
Ross: O iş nasıl gidiyor? Ciddileşiyor mu?
Phoebe: Bilmiyorum, bilmiyorum. Ondan hoşlanıyorum. Ama et pazarından birinci sınıf filetolarımı hazır mıyım? Emin değilim.
Ross: Senin tüm bu çıkma tarzını çok beğeniyorum. Çok sağlıklı. Ben hep şöyleyimdir: Çok mu hızlı gidiyor? Çok mu yavaş gidiyor? Nereye gidiyor?
Phoebe: Biliyorum, sen bir tür drama kraliçesi gibisin.
Ross: Sen böyle daha iyisin. Bir adamdan diğerine gidip eğleniyorsun ve asla ciddi bir ilişkiye döner mi diye endişelenmiyorsun.
Phoebe: Ben “asla” demezdim. Biliyorsun, o adam vardı. Tabi, peki diğeri… Tamam, biri olmak zorunda. 
Ross: Ama yok! Benim söylediğim de bu.
Phoebe: Tanrım, haklısın!
Ross: Evet, sen yine buradasın ve bir sonraki randevun için hazırsın.
Phoebe: Bunu daha önce fark etmediğime inanamıyorum. Otuzlu yaşlarımı sürüyorum ve asla uzun süreli bir ilişki yaşamadım. Tanrım, neyim var benim?

Oradaki tokat sesini siz de fark ettiniz mi? Ben fark ettim hem de feci şekilde! Otuzlu yaşlarındaki Benay’a bir uyarı niteliğindeydi. Sıkılıyorum, bir şeyler eksik oluyor bahaneleriyle ilişkilerini kısa tutan ben, zaten “bağlanma sorunum”un farkındaydım. Ama doğru insanla karşılaşmamaya bağlıyor ve dert etmiyordum. Otuzlu yaşlarımı hiç düşünmediğime dert etmiyormuşum meğerse!

Şimdi bu yazdıklarımdan ciddi bir ilişki istediğim sonucu çıkıyor. Bana da öyle geliyordu. Sonra bu aralar görüştüğüm bir iki kişiyi düşündüm. Onlardan birinin olması durumunda diğeriyle görüşemeyecektim. Ya da onlardan çok başka biri karşıma çıksa ikisiyle de görüşemeyecektim. İhtimaller ortadan kalkacak ve tek biri olacaktı. Birinin “sevgilisi” olacaktım. Bunu gerçekten istiyor muydum? Yoksa bu “buluşmalarla” sınırlı flört hali beni mutlu etmeye yetiyor muydu? Ben ihtimalleri olmasını ama benim olmamalarını seviyordum! 23 ciddi ilişki için erken bir yaş, ben normalim ama değil mi? Yoksa otuzlarımda Phoebe’den farkım olmayacak mı? En iyi filetomu almaya karar verdiğimde et kıtlığı olursa n’aparım?
3 thoughts on “Neyim Var Benim?!

  1. Phoebe “et pazarından birinci sınıf filetolarımı hazır mıyım? Emin değilim.” dediğinde kopmuştum :) İlginç bir benzetme ;) Bende de biraz Phoebe'lik olabilir :P

    Beğen

  2. ben o yolda ilerliyorum istikrarla..doğru kişi olmayacaksa aradaki engellerle hiç uğraşmamak gerek..hani derler ya doğru kişi geldiğinde ayakların yerden kesilir diye..hala yere basmak söz konusu işte..

    Beğen

Fikrini Paylaş!

