Net Olmak Neden Kötü Olsun Ki?

Ah ah yine damarıma bastılar. Hem de öyle böyle değil. Bir gereksiz tripler falan. Noluyoruz arkadaşım?
Yok böyle atarlı girince olmuyor. En güzeli baştan anlatmak. Ama başı neresi bilmiyorsam? Her şeyin başı olacak diye bir şey yok. Aniden olur ve aniden de biter bazı şeyler. Umursanmayacak, hatırlanmayacaktır. Ama o gereksiz tripler yok mu, beni benden alıyor!
İki insan. Ani bir çekim hissederler. O çekimin sonucunda da duygusal ya da değil bir şeyler paylaşırlar. Ertesi gün olur. O karşılıklı “çekim” de güzel bir anı olarak kalır. Kalır da nasıl? Taraflardan biri saçma sapan bir şekilde konuşmaktan kaçmazsa. Olan bitenin ardından hiç bir şey söylememek bana göre değil açıkçası. Ya “olur” ya “olmaz” ya “emin değilim” ya “bilmiyorum”. Biri söylenir abi. Söylenir ki ona göre davranılır. Öbür türlüsü belirsizlik yaratıyor bende. Ben “olmalı” demiyorum ki. “Bir anlıktı, üzerine konuşmayalım” tarzı cümlelere de atarlanmıyorum. Ama böyle konuşmaktan kaçmak olayına deli oluyorum deli!
İnsanlar yaşadıkları, paylaştıkları üzerine konuşmak isteyince neden “kesin çizgiler koymaya çalışmakla” yargılanır ki? Net olmak neden kötü ki? Ya olur ya olmaz diyen mi var da bu kadar geriliyorsunuz arkadaşım? Nedir yani olay? Yaşadıklarınızın üzerine iki kelam edemiyorsanız da uzak durun o zaman, atarlanıyorum. Gereksiz yere geriliyorum. Aldığım iki gram zevkin de içine etmeyin lütfen!

Reklamlar

2 thoughts on “Net Olmak Neden Kötü Olsun Ki?

  1. Neden konuşmaktan kaçılır biliyormusun? kendine güvenmemekten. Acaba ben mi abarttım,acaba ben mi tek hissedendim,ya konuşursam da sieee ne alaka lan cevabını alırsam,ya bir anlık bi şey diye bakmışsa ve benim bakmamış olduğumu gösterip rezil olursam…

    Amaannn erkek milleti onları anlamaya imkan yok. Erkek gibi dürüst açık dobran lafı aslında kadın gibi diye değiştirilmeli.

    Beğen

  2. O kadar doğru tespitler ki bunlar. Erkekler hakkında genelleme yapmaktan kaçınırsak genel olarak insanlar hisleri konusunda acizler. Hislerinin bile arkasında duramamaları kötü ya. Azcık cesaret iyidir (:

    Beğen

Fikrini Paylaş!

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s