Değmesin Ellerimiz..

Model ve şu paylaşılma rekorları kıran şarkısı. Ve o şarkının ruhuma, kalbime batan sivri sözleri…
Biz hiç beceremedik sevmeyi de terk etmeyi de.
Aşk kokan dudakların karşısında direnmeyi de.
“Değmesin Ellerimiz”i her duyduğumda tek bir insan gelirdi aklıma. Dün akşam Model’in konserindeyken bu şarkı çaldığında gelmedi ama. Demek ki o da geçmişte artık, ait olduğu yerde. Yerini aldı bir anı olarak.
Bu şarkıyı biriyle elele dinlemek… Bu olmasını istediğim bir şeydi. Oldu da. Mutlu olduğum bir akşamdan geriye kalan en güzel anıydı belki de. Elleri ellerimdeyken söyledik “Değmesin Ellerimiz”i. Ve o anın tadını çıkardık sonuna kadar.
Ben hissettiklerimi paylaşan biriyim bilindiği üzere. Hemen twitter’da yerini aldı bu mutlu an da. Haliyle karşılaşmayı beklediğim bir soruyla karşılaştım. Kim bu “değmesin ellerimiz”?
Ne gariptir ki sevgilim diyemedim. Bilmiyorum dedim. Özel biri, bu da yetiyor şimdilik. Sonra fark ettim ki ben uzun süredir kimseye sevgilim diyemiyorum ki. Çünkü insanlar anlık yaşıyorlar. Ya da emin olmadan hareket edebiliyorlar. Ve bu sebeple kalp kırıyorlar. Ben de kırıldım, muhtemelen kırdım da. O yüzden kimseye sevgilim diyemiyorum. 
İnsan hissettiğini yaşamalı. Bunu daha önce de yazmışımdır. Belki de en güzeli “adını koymamak”tır. Sen ne hissettiğini biliyorsun, o da. Mutlu musunuz? Evet. Hissettiğin gibi yaşarken karşı tarafı da mutlu edebiliyorsan, daha ne?
Aslında Model’in dün akşamki Edirne Konseri’nden de bahsedecektim. Ama bu yazıyla beraber yalan oldu. Bir iki kelam etmek gerekirse… 
Model’in sahnesi de şarkıları kadar iyi. Bir de Asortie Bar’a dinlemeye gelen seyircileri sigara içmekte ısrar etmeseydi de onlar da sahnedeyken, benim aldığım keyfi alabilseydi konserden. Tatları kaçmasaydı. Ama nerde? Zıkkım içesiceler söndürmedi o sigaraları.
O laftan anlamaz dinleyicilere rağmen sahneden erkenden inmeyen Model’e teşekkürler. Ve “Değmesin Ellerimiz”de elimi bırakmayan, beni mutlu eden sana da…

One thought on “Değmesin Ellerimiz..

Fikrini Paylaş!

