Geçmişimin Hayaletleri…

Emre Aydın’ın “Tam Dört Yıl Olmuş Dün” şarkısını ne zaman dinlesem kaç yıl olduğunu hesap ederim. Bu gece dinlediğimde dört yıl olmasına bir şey kalmadığını fark ettim. Kafamı “acaba”ların sorgulamadığı, olduğu gibi sevebildiğim ve olduğum gibi sevildiğim ilişkimi kendi ellerimle, mantıksız (!) bir sebeple bitireli neredeyse dört yıl olacak. 
Ondan sonrası hep hayalkırıklığıydı. Bir süre onu suçladım aslında. Erkeklere olan güvenimi sarstığını iddia ettim. Ne kadar da düşünemiyormuşum! Bunun onunla hiçbir ilgisi yok. Ben pişmanlığımın acısını çektim uzunca bir zaman. Kendime güvenemedim bir daha. Yaklaşık iki yıl kadar sürdü bu bocalamam.
Sonra tam kendimi toparlıyorum derken, aslında beni daha da yıkacak birini hayatıma sokuyormuşum meğer… O kişi yüzünden o kadar zor zamanlar geçirdim ki… İşte bu sefer sebep ben değildim! Sebep o kişinin yanlış kişi olmasıydı.
Bir süredir kimseyi bir yerlerle koymuyorum. Hissettiğim an yaşıyorum, sonrasını sorgulamıyorum ki genelde  sonrası olsun da istemiyorum. Biri hariç…
Onu bir türlü bir yere koyamıyorum. Bazen çok iyi vakit geçirirmişiz gibi geliyor. Bazen de onu üzermişim gibi. O yüzden çoğu zaman kaçıyorum ondan. Ama bağımızın kopmasını da istemiyorum. Genelde deneyip görme taraftarıyımdır ama… Hep ama var işte. Özellikle söz konusu oysa. 
Bak yine nereden nereye geldim. En iyisi finali şarkıyla yapmak. Madem ondan da bahsettik. Oasis’ten Wonderwall bu gece için gelsin o zaman…

2 thoughts on “Geçmişimin Hayaletleri…

Fikrini Paylaş!

