!f İstanbul’dan…

Her ne kadar işsiz bir üniversite mezunu da olsam Şubat ayının başından beri bir yoğunluk içerisindeyim. Gönüllüsü olduğum Toplum Gönüllüleri Vakfı’nın Gaziantep’te yapılan gençlik konseyi, ardından eğitmenliğini yaptığım anahtar eğitimlerinin tazeleme toplantısı, memlekete aile ziyareti derken Şubat bitmiş nerdeyse!
!f İstanbul’a Yaşayan Kütüphane etkinliği ile başladım bu sene. İnsan hakları ve ayrımcılık üzerine yapılan Yaşayan Kütüphane Projesi hakkında detaylı bilgi için http://www.yasayankutuphane.net/Yasayan_Kutuphane/NEDIR.html adresini ziyaret edebilirsiniz.
!f her seneki gibi bu sene de İksv festivallerine göre biraz tuzlu. Gerçi gnctkcll’lilere gündüz seansları için bir avantaj sağlıyor. Ancak gündüzleri de genelde belgeselleri koymuş haliyle yine fazlasıyla para çıkıyor cebimizden . Bu sene bir süre önce yazmaya başladığım biletsiz.com sayesinde akreditasyon aldım diye seviniyordum ama o da sadece haftaiçi gündüz seanslarını kapsayınca biraz hayalkırıklığına uğradım.
Salı’dan bu yana akreditasyonun bana imkan sağladığı düzeyde filmlere gitmeye çalıyorum. İlgili yazıyı festival bitiminde biletsiz.com‘a yazacağım. Şu ana kadar The Pink Report (2011), Who Took the Bomp? Le Tigre on Tour (2010), Becoming Chaz (2011) ve You Hurt My Feelings (2010) filmlerini izleme şansı buldum. Özellikle Who Took the Bomp? Le Tigre on Tour (2010) !f Müzik’i es geçmemen gerektiğini göstereni keyifli bir belgeseldi.
Bugün ve yarın da She Monkeys (2011) ve Kapıları, Pencereleri Açalım (2011) filmlerini izleme niyetindeyim. Bu yoğunluk nedeniyle Sinemahşer’e yazı giremedim ama boş da durmuyorum bilin istedim. Hepimize iyi festivaller, bol filmli günler.

One thought on “!f İstanbul’dan…

Fikrini Paylaş!

