Nerede Eski Pinhani?

İki yıl önceydi sanırım. Pinhani bahar şenliklerine gelmişti. Zaman zaman hüzünlendirseler de iyi eğlenmiştim o gece. İlk çalışlarında oynayamadım diye üzüldüğüm Düğün şarkısını konser bitiminde tekrar çaldıklarında dünyalar benim olmuştu. Çantamı bir yana montumu bir yana atıp deliler gibi oynamıştım.

Yitirmeden yayınlandığında yeni albüm için epey ümitlendim. Video klibinde işaret diline yer verdikleri için ayrıca gönlümü fethetmişti. Ama albüm için biraz daha beklemek gerekiyordu.

Geçtiğimiz günlerde yeni albümleri “Başka Şeyler” ile sevenleriyle buluştu Pinhani. Facebook sayfalarında dediklerine göre “kendi tarzlarından ödün vermeden başka şeyler de denedikleri” yeni albümde Feridun Düzağaç’ın TEGEV yararına yayımlanan albümü için kaydettikleri ”Çok Aşık” da yer alıyor. Albümün ilk klibi ise “Bana Hediye” şarkısına çekildi.

Albümün en sevdiğim şarkısı “Kendime Zararım”. Sözleri de müziği de rahatlatıyor insanı.

“bir gün anladım, kendime zararım
daha sakin, daha memnun
kendimle daha barışık bir insan olmam lazım…”

Albümü kabullenememem neden peki? Çünkü Pinhani’nin sevdiğim tarzları, yeni şeyler denerken yitirilmiş hissi verdi bana. “Günaydın Sevgilim”, “Düşen Yaprağın İçinde” gibi şarkılar olmasa Pinhani tamamen tarzını değiştirmiş derdim. Dinledikçe aşina olmadan, sıcağı sıcağına diyebileceğim şu ki “Başka Şeyler” albümünü bir atıştırmalık olarak görüyorum ben. Ve ana yemek için fazla ara verilmemesini umuyorum.

Fikrini Paylaş!

