Benim Artık Bir Kermit’im Var!

Annem: “Dün dantelli bluz aldın bugün peluş oyuncak, anlamadım gitti.” 
Ben: “Ama o Kermit anne!”
Bugün Kermit Peluş’umu alırken aramızda geçen diyalog aynen buydu. Arada böyle dantelli mantelli şeyler alınca “kızım büyüdü” diye umutlanan annem, Toyzzshop’a girip de kendimden geçince umutlarının boşa olduğunu hissetti herhalde. Ama dediğim gibi bu Kermit!
Bazı karakterler hiçbir zaman sevmekten vazgeçemeyeceğim karakterler. Nasıl Eeyore’u her görüşümde “Neden bu kadar pahalılar?” diye isyan ediyorsam Kermit için de bir yaram vardı. Küçükken bir Kermit oyuncağım vardı ancak annem sonra “çok kirlendi o yıkansa da mikropları gitmez” bahanesiyle atmıştı benden habersiz. O zamandan beri isyanlarda olan bünyeme The Muppets Show’un sinema filmi bahanesiyle görücüye çıkan Kermit’ler yetişti. Vicdan yapan annem de bana yeni bir Kermit aldı.
Mağazada Eeyore’un da 29.90’lık küçük bir versiyonunu gördüm. Ona da içim gitmedi değil. Ancak daha büyük olsaydı ya… Şöyle sıkı sıkı sarılacak cinsten. Birgün Eeyore’um da olacak ama, umudumu kaybetmedim!
Fikrini Paylaş!

