Hepsi Birer Anı Artık..

Dün akşam bir dostumla laflıyorduk. Buaralar bloglarımıza kişisel bir şeyler yazmadığımızdan açıldı laf. Sonra düşündüm ben de “Neden yok?” diye. Artık canım acımıyor çünkü. Epey acıdı. Hatta öyle bir dönem geldi ki taze yaralarımın acısına eski yaralarımın sızısı eklendi, kıvrandım. Ama artık hepsi geride kaldı. Hatırlandıkça tebessüm edilen, “Vay be onu da yaşamıştım.” deyip geçtiğim birer anı oldular.

Kendime iyi davranmadığım dönemlerdi. Kanırttıkça kanırttım hepsini. Sorguladım, isyan ettim, yeri geldi ağladım yeri geldi umursamadığımı göstermek uğruna sahte sahte eğlendim. Tahmin ettiğimden çok zaman aldı, hatta hiç bitmeyecek sandım ama her şey gibi bitti, yaralarım kapandı.

Bahar geldi diye Polyanna olmanın da gereği yok. Bitti dediysek bir cadde, bir şarkı bazı yaşanmışlıkları arada da olsa aklıma düşürmüyor değil. Ya da yaşadıklarımdan kaynaklı bazen çok temkinli davrandığım oluyor. Onları unutmadım sadece her şeyleriyle kabullendim, gerçekten bir parçam ettim her birini. 

Bazı yaralarım küçüktü, eser bile kalmadı. Bazıları büyüktü ve yıllar geçse de varlığını hissettirecekler. Ama dedim ya onlarla yaşamayı, onların beni ben yapan parçalar olduğunu kabullendim artık. Haliyle yoluma devam edebilirim.

Baharın etkisiyle ara ara “Ay aşık olasım var” bile dediğim oluyor. Ama sonra yalnızlığıma fazla alıştığımı fark edip vaz geçiyorum. Ayrıca önümde yeni deneyimler var. Ucundan köşesinden sinemaya dokunan, ilgi alanlarıma giren bir konuda çalışmaya başlıyorum. Şimdilik stajyer olacağım. Uzun zamandan sonra ilk defa bir Pazartesi benim için yeni bir başlangıcı ifade ediyor, mutlu etmesi umuduyla…
2 thoughts on “Hepsi Birer Anı Artık..

  1. Çok sevindim yeni iş alanına. Umarım mutlu eder seni ve gerçek bir işe dönüşür.
    Sadece can acılarını yazmayalım ya. Ben daha çok isyan ve beni çileden çıkarmakla-güldürmek arasında kalanları yazmayı tercih ediyorum artık.

    Beğen

Fikrini Paylaş!

