Benim Balkabağım da Takım Elbise

Külkedisinin hikayesini bilirsiniz. Üvey annesi ve kızlarıyla yaşamak zorunda kalan Cindrella ülkenin yakışıklı prensi adına düzenlenen partiye gitmek istemektedir ancak  üvey annesi ve kızkardeşlerine göre bir hizmetçidir ve partiye götürülemez. Bir melek çıkar ve külkedisine güzel bir elbise, farelerden hizmetliler ve balkabağından bir fayton yapar. Gece 12’de de evde olmasını tembihler; çünkü gece 12’de sihir ortadan kalkacak ve hizmetliler fare, fayton balkabağı olacaktır. Kıyafetleri de eski haline dönecektir.

Buradaki balkabağı Cindrella’nın gecesini güzelleştiren ayrıntılardan biriydi. Onu, hayallerindeki geceyi yaşaması için partiye götüren faytona dönüşüyordu. Ancak gece 12 olduğunda yine balkabağı oluyor ve büyülü geceye kendini kaptırmış ve zamanı unutmuş külkedisini yarı yolda bırakıyordu.

Her insanın etkilendiği bazı şeyler vardır. İlgilendiği kişide olmasını istediği bazı şeyler. Benim de sevgilimden hep beklediğim bir şey var. Bir buluşmamıza elinde beyaz bir gül ile ya da bir peluş oyuncakla (bir Eeyore ya da bir köpecik mesela) gelmesi. Ama bu durum hiç gerçekleşmedi. Bunu bir kenara yazalım…

Bir de erkeklerde dayanamadığım bir durum var: Ceket giymeleri. O ceket beni öyle bir etkiliyor ki ilk görüşümde ceket (bir de içine gömlek) ile görüp etkilendiğim bir erkeği üzerinde bunlar yokken tanıyamayabiliyorum. O kadar da olur mu demeyin ben bunu yaşadım. Öyle ki…

İkinci sınıftaydık. Ben yine ceket-gömlekle gördüğüm için dibimin düştüğü bir elemandan hoşlanıyorum o dönemler. Tabi onun etkisi uzun sürdü çünkü en azından gömlek giyerek etkiyi uzatmayı bildi. Neyse, kantine girdik ekürüm Pengu ile. Tam yemek alacağız o da ne! Böyle uzun boylu, ceketli bir eleman. Ben de ayran gönüllüyüm. Elemana bittim. Uzuun uzun kestim yemek boyunca. Ertesi gün oldu, yine kantine gittik. Karşıdan biri geliyor, bana güle güle. Ben de tanıyamadım Pengu‘ya sordum “Yahu bu çocuğu tanıyor muyuz” diye. O da “Yuh, dün bütün gün kestin adamı tanımadın mı!” dedi. İşte o an erkeklerin ceket giymesinin üzerimdeki etkisi kanıtlandı.

Bugün hayatımda ilk defa beyaz gül aldım bir erkekten. Hem de takım elbiseli bir erkekten. Peki külkedisi olabilir miyim? Vakti dolduğunda takım elbise balkabağı, beyaz gül de fare olmasın? Yüksek ihtimalle öyle olacak. Çünkü yaşadığımız dünya bir masal dünyası değil ve bu dünyada geride bıraktığım camdan ayakkabının sahibini arayacak prensler yok. Gerçi ben kurbağaya da razıydım ama…


One thought on “Benim Balkabağım da Takım Elbise

  1. “Benim balkabağım da takım elbise” daha güzel anlatılamazdı, bacım.

    “Çünkü yaşadığımız dünya bir masal dünyası değil ve bu dünyada geride bıraktığım camdan ayakkabının sahibini arayacak prensler yok. Gerçi ben kurbağaya da razıydım ama…”

    Şansımıza kendini prens diye tanıtan kurbağa bile olamamışlar çıktı. Oysa ben buyum demeleri yeterliydi..

    Beğen

Fikrini Paylaş!

