Önyargılarını Taşımaktan Yorulmadın Mı?

Blogu biraz okuduysanız Yaşayan Kütüphane kelimesine de yabancı değilsinizdir. Ama yabancı olanlar için şu linke tıklamalarını rica ediyorum. İlgili tüm yazılara ve bağlantılara böylece ulaşabilirler.
Benim insan hakları ve ayrımcılık üzerine yapılan en iyi proje olarak gördüğüm Yaşayan Kütüphane bu sene sadece İstanbul, Eskişehir ve İzmir’de değil Ankara’da da hayat bulacak. 5-6 Mayıs’ta Tandoğan Bronzy’s Cafe’de 12.00-18.00 arasında okuyucularıyla buluşacak. Eğer Ankara’daysanız önyargılarınızla yüzleşmek için sizleri Bronzy’s Cafe’ye bekleriz. Ben de gönüllü olarak orada olacağım.
Peki başka nerelerde Yaşayan Kütüphane var derseniz..
10-11 Mayıs’ta İTÜFEST kapsamında İTÜ’de,
Yine 10-11 Mayıs’ta İzmir Ege Üniversite’sinde,
12-13 Mayıs’ta Eskişehir Espark’ta,
29-30 Mayıs’ta İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Bahar Şenlikleri’nde okuyucularını bekliyor olacak.
Ben Ankara’ya yola çıkmaya hazırlanıyorum bile, siz de durmayın haftasonu kütüphanemize gelin ve önyargılarınızla yüzleşin!

 

One thought on “Önyargılarını Taşımaktan Yorulmadın Mı?

Fikrini Paylaş!

