Ben Buraya Çıplak Geldim!

Nil Karaibrahimgil uzun bir aradan sonra yepyeni bir albümle karşımızda olacak yakın zamanda. Önce Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum parçası ardından Pazarları Hiç Sevmem filmi için yaptığı İstanbuldayım ile albüm açlığımızı dindirmeye çalışsa da hayranlarının bekleyişini daha fazla göz ardı edemedi ya da kendi de yeni şarkılarını seslendirmeyi özledi ki yeni bir albümün haberini uçurdu bizlere. Hem de 9 mini klip ile!
Hürriyet’teki köşe yazısında bahsettiğine göre bütün şarkılarını listeleyip yanlarına da onlara uyacağını düşündüğü isimleri yazmış. Hepsini arayıp şarkılarından kestiği yaklaşık 1 dakikalık kesitleri yollamış. Sonrasında ise 9 tane harika mini klip ortaya çıkmış. (Yazıyı okumak için tıklayın.)
Youtube’dan izleyebileceğiniz klipler turkcellmuzik.com adresinden de izlenebiliyor. Benim hemen dilime dolanan şarkı Ay Gız Uyan, klibi de pek manalı olmuş. Sözler bir o kadar cezbetti. 

Ay Gız Uyan dışında Allahımı Şaşırıcam şarkısı da albümde dinlemeye doyamayacağım şarkılar arasında olacağa benziyor. Bir de uzun metraj bir video klip çekildi albüme: Ben Buraya Çıplak Geldim. 

“Nefes aldım, nefes verdim
Burdayım, pes etmem yok
Ben buraya çıplak geldim
Heyhat! utanmam yok, utanmam yok”

Nil’in twitter hesabından duyurduğu üzere albümün piyasaya çıkması için en az iki hafta daha bekleyeceğiz. O zamana kadar mini klipleri izleyip sabretmekten başka elimizden bir şey gelmez. Ama Nil’i özlemişiz değil mi?

Fikrini Paylaş!

