Özlemek Neyden Gelir?

Özlemek deyince aklımda bir silüet oluşmazdı hiç. Sevdiğini özlersin der geçerdim sorsalar. İliklerime kadar özleyeceğimi nereden bilirdim?
Annemi babamı özlemişimdir. Çok sevdiğim bir arkadaşımı, onunla vakit geçirmeyi özlemişimdir. Film izlemeyi bile özlemişimdir yeri geldiğinde ama sevdiğim adamı özlemeyi bilmezmişim meğer.
Özlediysem de böyle olmadı hiç. Olsa hatırlardım. Bu özlem unutulacak gibi bir his değil. Onu düşündüğümde, geçirdiğimiz zamanı, gözlerinin içine bakışımı, gülüşünü, sesini düşündüğümde özlemimi tüm hücrelerimde hissediyorum. Onu tüm benliğimle özlüyorum.
İnsanlar ilişkilerim hakkında yorum yaptığında ve bencilliğimi eleştirdiğinde “belki aşık olursam farklı olur” derdim hep. Yanılmıyormuşum da. Aşık oldum ve her şey farklı. Bir adamın beni sahiplenmesi bana batmıyor. Beni merak etmesi, kıskanması hoşuma bile gidiyor. “Benim dediğim olacak” deyip kestirip atmak yerine “orta yolu bulalım” diyen biriyim artık. Mutlu olduğum kadar mutlu etmek istiyorum.

Bu sözleri söyleyen sen misin der beni tanıyan bir insan. Aşk insanı değiştiyormuş be dostlarım. Sevdiğin adamı kaybetmekten korkmak mesela, eskiden çok yabancıydı bana ama şimdi beynimi kemiriyor ara ara. Geleceğimle ilgili planlar yaparken onu da düşünüyor, gelecek için kafamda çizdiğim tabloya onu da yerleştiriyorum ya var mı ötesi? Ama ben demiştim, olunca tam olacak diye. Oldu galiba?

3 thoughts on “Özlemek Neyden Gelir?

  1. Aşk müstahaktı sana :) Hani bir keresinde konuşmuştuk da laf Forrest Gump filmine gelmişti. Orda anne “Hayat bir kutu çikolata gibidir, içinden ne çıkacağını asla bilemezsin” demişti ve biz de vazgeçişlerimizi yediğimiz acı çikolatalara yormuştuk. Sen çikolatanı buldun bacım. Damak tadın geldi senin, sakın kaybetme :) Her daim mutlu ol hak ediyorsun :)

    Beğen

Fikrini Paylaş!

