Yollar…

Hayatım yine hareketli şu günlerde. Bir işe girmiştim diye bahsetmiştim ya hani.. Olmadı. Yapamadım. Yüksek lisans fikri o kadar yoğundu ki kafamda.. Zaten ayrıldığım gibi üniversitelerin yüksek lisans başvurularını inceledim. Tek bir üniversite ve tek bir bölüme başvurdum. Marmara Üniversitesi İşletme-Sayısal Yöntemler-Tezli. Bir aksilik çıkmazsa Temmuz’un sonunda kaydımı yaptıracağım.
Hayatıma aşk girdiğini de sosyal medyadan duymayan kalmadı. Leyla oldum bildiğiniz. Her zaman aşık olmuyorum sonuçta, haykırıyorum her yerde. Ama sevdiğim uzakta benden. Özlem biraz zorluyor beni, o kadar.
Bir de hayatıma AKUT Çocuk Akademisi girdi. AKUT’a anahtar eğitimine gitmiştik 3 çilingir. Ama ekip o kadar sıcakkanlıydı ki bağımızın devam edeceği belliydi. Onlarla br kampa gidiyorum bugün. 15 gün Antalya’dayız.
Antalya’dan sonra Eskişehir’e geçeceğim. Kalbimin attığı şehre. Ardından da annemi ve babamı görmeye Edirne’ye. Anlayacağınız 22 Temmuz’a kadar uzaklaşıyorum İstanbul’dan. Zaten çekilecek gibi değil şu aralar. Sıcak ayrı dert, trafiği daha da katlanılmaz zaten. Bu aralıkta internetten de uzak duracağım. İyi de olacak aslında, ihtiyacım var.
Ben dönene kadar iyi bakın kendinize!

 

Fikrini Paylaş!

