Geç Kalan Yaz Keyfi!

“Ne geç kalması tam zamanı!” dediğinizi duyar gibiyim. Ama bu geç kalış mevsimsel değil dostlar. Geçen yıl bu zamanlar mezun olmayı ve gönlümce yaşamayı umduğum yaz tatilim Topoloji dersi nedeniyle ertelenmiş, ben de LC Waikiki’de çalışarak “madem yaşayamadım, hiç keyif de almayayım bu yazdan” tribine girmiştim. Sonra yaz bitti, okul da bitti aldık diplomayı elimize. Bir boşluğa düştük, ne yapacağımızı bilemedik. Biraz gezdik biraz çalıştık derken bir bakmışım bir yıl geçmiş! Benim akıl hala yüksek lisans yapmakta. Haliyle ertelenmiş de olsa yüksek lisansa başvurdum, Marmara Üniversitesi İşletme – Sayısal Yöntemler Tezli Yüksek Lisans eğitimim şimdiden hayırlı olsuuuunnn…
Kayıt zamanına vardı, ortada da yaşanmamış bir yaz tatili. Ne yapsam diye düşünürken telefonum çaldı. Arayan AKUT’tan bir dost. Beşiktaş Belediyesi Gençlik Kampı düzenliyor AKUT ile, sen de eğitmen olur musun diyor. Olmam mı? Hem eğleneceğimiz, hem öğreneceğimiz iki haftalık bir maratona hazırlandık önce. Sonra düştük Kemer yollarına…
İki haftada toplamda 157 çocukla oldukça keyifli, tahmininiz üzerine azıcık yorucu bir zaman geçirdik. Bir sürü güzel insan tanıdım. Bir sürü güzel şey paylaştım. Haftasonu tatilimiz de cabasıydı tabi. Kemer’in denizi sen ne güzelsin öyle yaa!
Kemer faslı bitince, sevdiğimin yanına gittim. Eskişehir seni sebepsiz severdim zaten, ama aşk da getirdin bana artık sırtın yere gelmez! Sazova’ya bittiğimi tahmin edersiniz. İçimdeki çocuk pır pır oldu o gemiyi, şatoyu gezerken. Odunpazarı evlerine de bittim. Ama daha doyamadım sana Eskişehir, bilesin. Biraz ilgi gösterilse Eskişehir kadar güzelleşecek, garip şehrim Edirne’me geçtim son olarak da. Aile ile final yapmadan olmaz dedim, iyi de dedim.
Evde benim yüksek lisans kararımdan kaynaklı bir mutluluk var. Tüm bunlar olurken bir baktım ki 21 gün olmuş ben İstanbul’dan ayrıyım. Gerçi yazları çekilmiyor bu şehir. Ama şaka maka 5 yıldır burada yaşıyorum, ufaktan özlüyorum eninde sonunda. Neredeyse tüm dostlarım burada, nasıl özlemem? Sözün kısası, bu kısası sen düşün, tilki misali döndüm İstanbul’a.. Ama yaz planlarım bitmemiş olabilir daha! Bir bakmışsınız başka bir şehirden yazıyorum sizlere, kim bilir ;)
Fikrini Paylaş!

