Biraz Bronzlaştım, Çokça Uzlaştım!

Kuşadası’nda 6 koca gün!
Deniz, güneş, kum, dostlar…
İstanbul’a döneli yeni olmuştu. Twitter’da geziniyordum. Bir arkadaşım Kuşadası’nın güzelliğiyle ilgili bir şeyler yazmıştı. Nasıl iç geçirmiştim okuyunca…
Akşamına canımın içlerinden biri “sana bir teklifim var” dedi. Neden Kuşadası’na yanıma gelmiyorsun? Dayımın yazlığında beraber tatil yaparız biraz. Dedim, hay ağzımı öpeyim! Hemen hazırlığa başladım tabi…
Dayısının evi Güvercinada ve limanı gören harika bir manzaraya sahipti. Geldiğinde manzaraya bayılacaksın demekte haklıymış. Plaj olarak Kadınlar Plajı’nı tercih ettik. Bir günü de eğlenmek için ideal yerlerden biri olan Aqua Fantasy’de geçirdik. Bolca yüzdük, azcık bronzlaştık. Nil’in Bronzlaşmak şarkısında dediği gibi “kendimle uzlaşma” çalışmamın finalini yaptım Kuşadası ile.
Yeni bir öğrenim yılına, yeni insanlarla tanışmaya, kafamdaki hedefleri gerçekleştirmeye hazırım!
Teşekkürlerim Kuşadası’nı benim için unutulmaz kılan o güzel insanlara…
Fikrini Paylaş!

