Bazen Yolumuzu Uzatırız..

Metrodan çıkarken erken indiğimi fark ettim. Aklım neredeydi? Otobüsle devam ederim deyip dönmedim geriye. Ama bir yandan da diğer girişten mi girsem kafası yaşıyordum. Nitekim öyle de yaptım. Bir metroyu son dakikada kaçırdım. Şans dedim ve diğerini beklemeye başladım. Yine şansa çok çabuk geldi. Bindim ve gideceğim yere gittim.

Bunlar dün 21.30’daki filme yetişmeye çalışırken oldu. Hayatımın küçük bir özeti gibiydi bu yaşananlar. Hedefimden hiç sapmasam da yolumu uzattığım oldu. Pişman mıyım? Hayır. Sona yaklaştıkça daha telaşlı ve hızlı ilerlemeye çabalayacağıma da eminim. Aynı salona oturup filmin keyfini çıkarmayı beklerken aldığım hazzı, amacıma ulaştığım gün de duyacağımdan emin olduğum gibi.

Sizin de kafanıza koyduğunuz bir hedef var mı? Peki benim gibi yoldan çıktığınız oldu mu? Yine de o istikamete ilerlediğinizi, ne kadar saparsanız sapın o yola döndüğünüzü fark ettiniz mi? Ben hepsine evet diyorum bu soruların. Ve şuan için yolumda gidiyorum. Tekrar yolumdan sapar mıyım? Hayat sürprizlerle doludur. Hedef değişmedikten sonra..

Fikrini Paylaş!

