Just Enjoy the Show!

Bloglarımla epeydir ilgilenememekteyim. Bundan en çok nasibini alan da burası oldu sanırım. Film izleyemiyorum ki müziklerine dair iki kelam edeyim. En son Virgin Suicides’ı izleyip soundtrack albümüne hayran kalmıştım fakat ona da yazmaya zaman olmadı. Benim dertlerimi yazabildiğim süreçte ispatasikardir.blogspot.com‘da ya da twitter.com/benayg‘de okuyabilirsiniz. O nedenle beni geçip Moneyball’a gelelim…

Filme dair bu blog için tek söyleyebileceğim beyzbolu sevmeseniz de beyzboldan anlamıyor olsanız da gösterinin tadını çıkarmak için MONEYBALL’a şans vermeniz gerektiğidir. Brad Pitt olgunluk çağlarını yaşarken filmde “müziğe” dair genç bir ismi duyacaksınız. Brad Pitt’in canlandırdığı Billy Beane’in küçük kızını oynayan Kerris Dorsey babasına söylediği “The Show” şarkısı ile kalbinizi çalabilir benden söylemesi.
Hem kadife gibi bir sesi olması hem de Kimya Dawson’ın tarzını hatırlatan yorumuyla benim kalbimi çaldı bu küçük kız. Lafı uzatmıyorum. Dinleyin bakalım nasıl bulacaksınız?

Fikrini Paylaş!

