Sinema ve İçerik Aşkına!

Bumerang deyince aklınıza ne geliyor? Attıktan sonra size geri dönen bir alet. Benim aklıma ne geliyor? İçeriğimin daha çok insana ulaştığı, bana hem okuyucu hem de reklam geliri sağlayan harika bir site. 
Aslında işlevsel olarak bildiğimiz bumerangla benzer bana kalırsa. Çünkü bir blogger için etkileşim, yazısının insanlara ulaşıp ulaşmadığı, kendini geliştirmesi gibi konular önemlidir. Bumerang’a yazı girerek siz siteye ve reklam vermek isteyen markalara fayda sağlarken onlar da size birçok fırsat sunuyor. İçerikleriniz size geri dönüş sağlıyor!
Benim tanışma hikayem nasıldı inanın hatırlamıyorum. Uzun bir süre benim için yazılarımın daha çok kişiye ulaşmasına aracı olan bir platform oldu. İstenilen reklamları ekleyerek para kazanabileceğim bir platform olduğunu da biliyordum. Ama Bumerang’ın bunlardan ibaret olmadığını bilmiyordum. Ta ki 1.Bumerang Ödülleri için aranana kadar. 
Blogu incelediyseniz “amatör ruhuna sağlık” demişsinizdir diye umuyorum. Öyle çok göze batan, adı sanı duyulmuş bir blog değil. Kendi yazdıklarım dışında basın kitlerine yer verdiğim bir sinema blogu neticede. Bir ödül kazanma ihtimali oldukça düşük. Gerçekler böyle olunca yarışmaya katılma zahmetinde de bulunmamıştım.
Ancak bir gün telefonum çaldı. Telefonun ucundaki ses bana “Merhaba Benay Hanım. Ben Hürriyet’ten arıyorum.” deyince bir heyecan yaptım. Sonra yarışmadan bahsedip, “Yarışmaya neden başvurmadınız?” dedi. Ben de yukarıdaki gerekçeleri saydım. “Öyle demeyin, biz blogunuzu beğeniyoruz. Bence ‘En Çalışkan Blog’ kategorisinde şansınızı deneyin.” dedi. Sesi o kadar samimiydi ve bana bloggerlara gerçekten önem verdiklerini o kadar net hissettirdi ki o gün yarışmaya başvurdum. Ondan sonra sitemin içeriğine uygun düşecek reklamları da eklemekten geri kalmadım. Hatta reklamlardan kazandığım parayla geçen yılın Filmekimi biletlerimi almak bana ayrı bir mutluluk verdi. Sinema blogum sayesinde kazandığım paralarla sinema bileti almak harikaydı!
Bumerang’ın fırsatları bunlarla sınırlı değil tabi. Bloggerların kendilerini geliştirmeleri, ilgi alanlarına yönelik eğlenceli vakit geçirmeleri için bir sürü etkinlik de düzenleniyor. Mesela bugün benim katıldığım etkinlik gibi. Sinema sevdalılarına yönelik düzenlenen etkinliğe katılmak için sinemayla ilgili iyi bir içerik yazmanız yeterliydi. 10 şanslı blogger olarak Kadıköy Sinematek’te Barış Saydam’ın rehberliğinde gerçekleşen  Deneyim Günü’ne katıldık ve Alfred Hitchcock Sineması’nı konuştuk. Hep beraber Shadow of a Doubt filmini analiz ettik. 
Bumerang’ın bloggerlara tek güzelliği bu değil aslında. İyi içerik aşkına ne gerekiyorsa yapıyorlar. İyi içerik yazan, yazmaya çabalayan her blogger Bumerang üyesi olmalı. Böylece Twitter hesabı @BumerangNet üzerinden yapılan yarışmalarla bir sürü hediye kazanma şansınız da olur.
Blog yazarlarının şikayet ettiği değer görememek ya hani, hala böyle bir şikayetiniz varsa Bumerang’la tanışmamışsınız demektir. Hadi durmayın aramıza katılın!
Fikrini Paylaş!

