MELEKLERDEN dinlemeyi bilenlere…

Trend Yayınevi. İlk kitabını 2012 yılının Aralık ayı itibariyle yayınlayan Ankara’da bir yayınevi. Benim bir maille haberim oldu kendilerinden ve yayınlarından. Hem Facebook’ta (facebook.com/TrendYayinevi) hem de Twitter’da (twitter.com/TrendYayinevi) okuyucularıyla sıcak bir iletişim yakaladılar. Bana da ilk kitapları “Meleklerden Dinlemeyi Bilenlere” hediye edildi güzel bir notla. Böylece başladım okumaya…
Kadere inanırım. Evrenin bize bazen işaretler gönderdiğine de… Ve mümkün mertebe içimdeki sesi dinlerim hayatımda. Benim “içimdeki ses” diye tabir ettiğim bu işaretleri “melek” olarak nitelendiriyor kitabın yazarı Dorothy Chitty. Ve dinlemeyi bilirsek bu meleklerin yaşamımızı kolaylaştıracağını, bize yol göstereceğini söylüyor.
30 yılı aşkın süredir yaşanılan doğa üstü nitelendirilecek olayları dinleyen, bu konuda seminerler veren bir medyum olan Dorothy, meleklerin biz fark etmesek de her an hayatımızda olduğunu söylüyor. Bu melekler tanıdığımız insanlar olabileceği gibi tanımadığımız melekler de olabilir diyor. Her insanın psişik yetenekleri olduğunu, özellikle çocukların ve hayvanların iç güdülerine ve hayal dünyalarına kulak vermek gerektiğini söylüyor.
İnandığınız şey ne olursa olsun eminim hayatınızın bir döneminde içinizdeki sesi dinlediğiniz olmuştur. O sese daha çok kulak verin bence. Melek, şans, kader… Adına ne derseniz deyin hayatımızda bazen olağan üstü, mantık dışı şeyler yaşanıyor. Bunları göz ardı etmemeyi tercih edenler ise daha mutlu bir hayat yaşıyor. Ben böyle düşünüyorum en azından. “Meleklerden Dinlemeyi Bilenlere” kitabı da benim gibi düşünenlerin hayatlarına benzer noktalar keşfedebileceği (benim keşfettiğim gibi) , ilham verici bir kitap. Dinlemek isteyenlere…
Ben böyle şeylere inanmam diyenlere kitaptan bir alıntı yapmak isterim.
“Gerçek melekler bizim özgür irademize müdahale edemezler. Ne yapacağımıza biz karar veririz ve duyduğumuz sesler sadece bizi uyarır ya da bize öğüt verirler.”
Teşekkürler Trend Yayınevi!
2 thoughts on “MELEKLERDEN dinlemeyi bilenlere…

Fikrini Paylaş!

