Yeni Yeni Heyecanlar…

(Beşiktaş Sahilinden İstanbul Boğazı)
Bugün Beşiktaş Sahili’nde durmuş İstanbul Boğazı’nı seyrederken “Seni bırakmaya hazır değildim be İstanbul, sen de hazır değilmişsin demek ki” diye geçirdim içimden. “Sosyal Medya Analistliği”ni bırakıp “Artık daha kurumsal bir yerde daha planlı bir kariyer planı çizmeliyim” düşüncesiyle başvurduğum bir işe sahip olmama, İstanbul’da yepyeni bir başlangıç yapmama sayılı günler var. Ve ben uzun zamandır beklediğim bir heyecan ve merak içerisinde günleri sayıyorum. Bir yandan da beni görmeye gelen ailemle İstanbul’un tadını çıkarmaya çalışıyorum.
İstanbul ile yapacaklarım bitmemişken, bir umutsuzlukla basıp gitmeyi bile aklımdan geçirdiğim anlar oldu yakın zamanda. Ama içimden bir ses “biraz daha sabır” diyordu sanki. Birlikte yaşayacaklarımız henüz bitmedi diyordu huysuz ve tatlı İstanbul bana. (Avrupa yakası sıktı seni, biraz da Anadolu yakasını gel diyormuş meğer!) Hani derler ya “en karanlık an şafak sökmeden önceki andır” diye. Benim için şafak sökmek üzere galiba.
NOT: Fotoğraftan anlayacağınız üzere instagrama yeni bulaştım. 
         Bu da hesabım: http://instagram.com/benayg
Fikrini Paylaş!

