Gitmedim, Buradayım!

SHOW MUST GO ON!
Epeyce uzun bir ara oldu.
Ama sebepsiz değil. Hayatımda yeni bir sayfa açtım derler ya öyle bir şey.
Artık Avrupa Yakası sakini değilim mesela. Levent dolaylarından kopamam, Anadolu Yakası’nda yaşayamam diyordum. Yaşıyorum. Hiç fena da sayılmaz ayrıca!
Yeni işim, yeni evimi de beraberinde getirdi. Artık gerçekten kendi paramı kazanıyor ve kendi hayatımı yaşıyorum. Kendi borcumu ödüyorum ya, daha güzeli yok! (Elbet vardır da ben bu hazzı uzun zamandır arzuluyorum.)
Taşınma derdim tahminimde büyük çıkınca yerleşik düzene geçmem de uzun sürdü. Haliyle interneti de ancak bağlattım. Yeni sezonları başlayan dizilerimi yakaladıktan sonra da ilk iş buraya yazıyorum.
Çok değil, 4-5 ay öncesine kadar hayatımın ayrılmaz parçası olan sosyal medyadan, bloglarımdan ayrı kaldım epeyce. Tabi bu arada kendimi kitaplara verdim. İnternetsiz hayatın faydası daha çok kitap okumaya vakit bulabilmemdi. En kısa zamanda üç beş karalama gelecektir bu yönde.
Aşka dair de yaşanmışlık oldu, dostluğa dair de. Kaybedilenler var elbet ancak hayat yeniliklere gebe. Ve bir bağ güçlüyse küllerinden doğuyor yine.
Kısadan hisse gitmedim, buralardayım yine!
Fikrini Paylaş!

