Ben daima öğreniyorum…

Yazmaktan keyif aldığım aşikar. Hal böyleyken ajandalar, defterler ve kalemler, almaktan en çok keyif aldığım şeylerin arasında. Hatta öyle ki Maslak’ta çalışırken o zamanki iş yerime çok yakın olan Office1 Superstore’a her fırsatta (öğlen araları 10 dk da olsa) giderdim.
Yeni işime yeni ajanda almak yerine, o zamanlar sadece 1-2 sayfası kullanılmış bir ajandayı tercih ettim. Ancak tam o dönemde fotoğrafta gördüğünüz defteri görmüş ve aşık olmuştum. Üzerindeki söze bayılmıştım çünkü. Basit fakat ‘işte bu benim’ dediğim bir cümle: I write because I am always learning.
Yeni yıldan herkes gibi benim de beklentilerim var. Ancak her yıl olduğu gibi bu yıl da “daha çok” ile başlayan dilekler bunlar. Daha çok film izlemek, daha çok gezmek vs. Daha çok okumak demiyorum çünkü geçtiğimiz yıl bu konuda oldukça başarılı buluyorum kendimi. 
Bu yılın, geride bıraktığımız yıldan farkı ne derseniz? 2012’ye girerken mezundum, 2013’e girerken aşıktım ve 2014’e girerken de iş sahibiyim. Haliyle 2015 için yazdıklarımı, 2014’e girerken kısmen tamamlamış olmanın mutluluğu içerisindeyim. Tabi o zaman da dediğim gibi hayat bu! Elbet yeni yıl da mutluluk kadar üzüntü yaşatacaktır. Fakat yaşamak bu demek zaten. Her zaman öğrenmek demek!

Fikrini Paylaş!

