Anne Ben Miss Piggy Oldum!

Hayır, aslında apikal rezeksiyon operasyonu geçirdim yani diş kökü ucumdaki kist, diş kökümün bir kısmıyla beraber çıkartıldı. Ve ertesi sabah kalkıp aynaya baktığımda yüzümün yarısı Miss Piggy gibi tombikti. Dudak, burun ve yanağım yüzümün sağ tarafında birbirine karışmıştı diyelim.
Düzenli olarak diş doktoruna gitmeye çalıştığım zamanları biraz esnettiğimde, ön dişlerimden biri her zaman bir sıkıntı çıkarıyor. Çok nazlı, hep ilgi istiyor. Ya da ben o dişi yaşatmak için inat ediyorum. 
En son 10 yıl önce kanal tedavisi olmuştum aynı dişten. Arada doktora gitsem de detaylı bir muayene olmadığımdan (röntgen önemli mesela) aynı diş 10 yıl sonra yine kanal tedavisi istedi. İstemekle kalmadı, bir de kist yaptım ben bir zahmet ameliyatla aldırıver dedi.
Salı günü, yaklaşık bir buçuk saatlik bir operasyondan sonra umarım ki bu rahatsızlığı geride bıraktım. Yarın dikişlerim alınacak. Küçük rahatsızlıklar ve şişlikler nedeniyle dinleniyorum. Rapor verdi doktorum da. Gerçi gariptir aklım dişimde değil de işimde! Neyse. Siz siz olun, düzgün bir diş doktoru bulun ve 6 ayda bir kontrolden geçin. Dişinize iyi bakıyor olmanız yetmiyor, yetse ben şuan bu yüzle dolaşıyor olmazdım!

4 thoughts on “Anne Ben Miss Piggy Oldum!

Fikrini Paylaş!

