Hala aşka inanıyorum, sakin olun!

Birkaç başarısız denemeden sonra vazgeçecek gibi mi duruyorum?
Tamam, dışarıdan çok “gerçek aşka” inanan biri gibi durmuyor olabilirim. Aşkın sonsuz ve tek olduğuna da inanmıyorum. Ama aşkın varlığına inanıyorum. Hatta doğru kişiyle ve doğru zamanda karşınıza çıkarsa, sevgiyle ve tutkuyla beslenirse uzun ömürlü olacağına da inanıyorum.
Hiçbir zaman “doğru kişiyi bulayım ve onunla bir ömür mutlu olayım” kafasında olmadım. Ben daha çok “mutlu olacağım bir kişi bulayım” kafasında oldum. Bu nedenle henüz “bir ömür boyu” kısmına ya da “doğru kişi”ye uzağım. Ne kadar çok insan hayatımıza girerse o kadar çok yaramız olacağının da farkındayım. Ve her yeni kişinin daha çok zorlayacağını, her yeni kişide daha çok zorlanacağımızı da kabul ediyorum. Yine de denemekten vazgeçmiyorun. Vazgeçemiyorum daha doğrusu…
Birçoğunuzun aksine geçmişimle bir sıkıntım da yok. Allah’ın selamını esirgemem kimseden. Hayatımın bir parçası olmuş kimseden de utanmam. Sonuçta o insanlara karşı bir şeyler hissetmişim, o insanlarla bir şeyler paylaşmışım, o insanlardan bir şeyler öğrenmişim. Bir selam vermeye gocunmam, keşke onlar da gocunmasalar…
Gece gece neyin “itirafları” bunlar diyeceksiniz… Belki dersiniz diye söylüyorum. Ben hissettiklerime kapılıp gidenlerdenim. O yüzden olsa gerek yalan olduğunu bile bile inanıyorum bazen. Ve gerçek olan tek şeyin hislerim olduğunu fark ettiğim zamanlarda üzülüyorum. Siz böyle yapmayın. Bencilce bir hareket bu. Karşınızdakinin de hisleri var. Bakalım o da sizin gibi hissediyor mu? Hissetmiyorsa ne onu ne de kendinizi üzmeyin. Sadece denemeye devam edin. Bir de aşka inanmaya…
Bahar geldi, şimdi tam zamanı!
Not: Kimse vazgeçilmez değildir. Bunu da unutmayın sakın.
One thought on “Hala aşka inanıyorum, sakin olun!

  1. Ne desem bilmiyorum. Düşüncelerim seninkine tamamen paralel. Hele 4. ve 5. paragrafları okuyunca sanki ben yazmışım gibi hissettim.

    Beğen

Fikrini Paylaş!

