Genciz gerisi bahane.

Evet, gencim genç kalacağım!
Üç ay sonra 26 yaşımı doldursam da gencim!
Çünkü hala eğlenmeyi seviyorum, dans etmeyi seviyorum, gezmeyi seviyorum.
Pazartesi, tatil sonrası iş başı yapacak olsam da GNCFEST’ten geri kalmamam da bu yüzden.
Bakmayın böyle gazla anlattığıma, çok fena miskinlik yapasım vardı Pazar günü. Yıllık iznim bitmiş, son günümde evimde kahvemi içeyim kitabımı okuyayım diyordum. Ama arkadaşlarıma “tabi ki gidiyoruz” demiştim bir kere. Harika bir tatil yapmıştım, finali de güzel olsun dedim. Ve üşenmedim Kartal’dan Maslak’a yola çıktım.
Mabel Matiz erken çıkmış. Festivaldeki arkadaşlardan haber geliyor Mabel’i kaçırıyorsun diye. Dedim Mabel’den banane, genciz gerisi bahane.
Model‘e yetiştim. Yıllar önce, vay be yıllar olmuş, Edirne’de izlemiştim ilk. Biraz tatsız bir konserdi Edirne’deki. Ancak Model, GNCFEST sahnesinde parladı. Gönül isterdi ki daha önce defalarca izlediğim ve her defasında keyif aldığım Manga da parlasaydı. Ancak son albümlerini de beğenmediğim Manga‘nın sahnesi kötüydü. Manga’dan sonra çıkan Inna da teknik aksaklıklara kurban gitti. Ve festival coşkusu için Rita Ora’ya kadar oyalanmak zorunda kaldık.
İçinizi oynatan, dansınızı hoplatan ama kimin söylediğini bilmediğiniz şarkılar vardır hani? Rita Ora o şarkılara sahip bir hatunmuş meğer de sahneye çıkınca anladım ben. 45 dakika sahnede kaldı ama Pharrell Williams öncesi iyi ısındırdı bizleri. Yine de bir Pharrell değil tabi.
Justin Timberlake ile birlikte çalıştığı dönemle adını öğrendiğim Pharrell Williams, Despicable Me 2 filmi için yaptığı Happy ile yıla damgasını vuran isimlerden malumunuz. GIRL albümünü de konser bahanesiyle dinledim, beğendim. Kıssadan hisse Pharrell Williams sahnedeyken hepimiz kurtlarımızı döktük. Hatta ben eski bir dostun sayesinde Happy’yi omuzlarda dans ederek izledim. Eski dostlar deyince…
Yıllardır görmediğim bir arkadaşıma konser alanında denk gelmeme, yılların eskitemediği bir arkadaşımla eğlenmeme, hayatıma kısa süre önce girmiş ama hemen yer etmiş iki güzel insanla vakit geçirmeme bahane oldu GNCFEST. O nedenle “Because I’m Happy!”.
2 thoughts on “Genciz gerisi bahane.

Fikrini Paylaş!

