Tesadüfler hikayesi..

Bulduğum gibi kaybettim seni
Senle başladı, seninle bitti
Göçmen kuşlar gibi bir vakitlikti
Gündü ağardı, geceydi karardı
Açtığı kapıyı kendi kapattı
Benden geçti aşk

Böyle diyordu Göksel. Nazım’daki son gecemiz aklıma geliyor. ‘Buraya ne zaman baş başa gelsek suratımız asık oluyor’ diyor adam. Düşünüyorum. Bizim sesimiz dışında herkesin sesini duyabiliyorum. Uzunca bir süre sessiz ve mutsuz oturuyoruz. Aynı o geceki gibi.
‘Konuşmak istiyorum’ demiştim. Sevgili olalım istiyordum ve ‘ne olduğumuzu bilmemek’, bunu düşünmek beni yormuştu. ‘Tamam’ demişti. ‘Bundan sonra farklı olacak.’ Oldu da. Bir süre daha sürdürdük oyunu.
Nazım’da başlamamıştı oyunumuz aslında. Bir tiyatro gecesinde açmıştı gönül kapımı. Ve bir tiyatro gecesinde kapadı. Nazım’da buldum onu. Nazım’da kaybettim. 
Benden geçti mi aşk? Zaman gösterecek…
Sonra ‘Aşkın Yalanmış’ şarkısı çalıyor playlistten.

Kollarında uyumuşum
Hepsi rüyaymış… 

Ve her güzel rüyanın bir sonu varmış… Bitmişti işte. Bitecek demişti hep. Bu yüzden beklenmedik bir son değildi bizimkisi. Yine de her son gibi geride doldurulmaz bir boşluk bıraktı. Bir ömür dolmaz mı? Dolar tabi. O boşluk doğru parça gelene kadar dolup boşalacak. Uygun parçayı bulduğu gün ise bu aşk arayışı bitecek. Gün gelecek, birbirimizi tebessümle anacağız. Kötü günlerimiz değil iyi günlerimiz akıllarda kalacak. Başkalarının kollarında uyuyup başkalarına ‘Seni Seviyorum’ diyeceğiz. Ömrümüzü bulana kadar…

Bende bir aşk var
Onu hep yanlış kalplere bıraktım
Bende bir ask var
Onu soğuk yataklarda harcadım
Tutuk dileğimi neden köksüz ağaçlara adadım
Bende bir ask var
Onu hep kırık yelkenlere bağladım
Senin gökyüzünde benim yerim yoktu
Kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu
Senin toprağında benim evim yoktu
Kader ayrı sondu, yazdığı son hikâye buydu
Yanlış yerde geziyor bu kuş
Bu yüzden yalnız uçuyor bu kuş
Beklediğim biri var
O sen değilsin yazık ki anladım…

Bu şarkı o kadar ben ki… Belki bir ömür de yalnız uçarım, hiç bilmiyorum. Sadece teşekkür ediyorum, sevdiğim adamlara. Bana kattıkları ve benden götürdükleri için…
Fikrini Paylaş!

