Velhasılıkelam ben buralardayım.

Profil@FOMUzun zaman akılda kalan, ama bir şekilde ertelenen küçük küçük planlar vardır hani..

Bazıları o kadar küçüktür ki neden ertelediğinizi anlayamazsınız..

WordPress’e geçmek, Blogspot’taki bloglarımı birleştirmek uzun zamandır ertelediğim o küçük işlerden biriydi. Yeni yıl bahanem oldu, sinema blogum Sinemahşer‘i, film ve dizi müzikleri blogum OSTobüs‘ü ve kişisel blogum İspat Aşikardır‘ı tek adrese taşıdım. Şuan okumakta olduğunuz satırlar itibariyle de aygibiparlak.wordpress.com adresinde yazacağım.

Hala blogları birleştirme, konsepti oturtma telaşındayım. Ancak burası yeni bir soluk olacak bana, hissediyorum. Temasını seçerkenki heyecanım, adını koyarkenki mutluluğumu tarif edemem. Neden ‘ay gibi parlak’ derseniz adımın anlamının bir parçası bu. Benay ismi TDK’da yer aldığı şeyliyle ‘Ay gibi parlak olan kız’ anlamına geliyor. Peki balıklar ne alaka diyorsunuz.. Yıllardır yolumu arıyorum küçük mavi bir balık misali. Ve yazmak bir pusula bana. Oldu mu sana ‘ay gibi parlak’ bir rota.

Velhasılıkelam ben buralardayım. Sizi de beklerim.

Fikrini Paylaş!

