Ben bu yaz..

7

Ben de isterdim bronzlaşmak!

‘Bunu yazmalıyım!’ dediğim ne varsa yazıp paylaşmayı…

Gel gör ki 2015 başladığından beri günlerin geçme hızına yetişemeyen ben yazın da elimden kayıp gidişini izliyorum.

Hayatım ‘acil’ işlerle sarılmış durumda, bir o projedeyim bir bu projede. Haliyle bırak yazmayı, okumaya halim olmuyor!

Evet, evet bu ciddi bir durum. Kitap dahi okuyamıyorum.

Bu gece de kendime sitem edesim geldi, yoksa oturmazdım klavyenin başına.

Zaz’dan sonra yazacaktın, Nil’den sonra yazacaktın, İstanbul’dan kopamayışını yazacaktın, bir de tez yazacaktın. Hey gidi Benay hey! Dedim kendi kendime…

En iyisi gideyim ormana, açayım kollarımı havaya, soluyayım yeşili ve diyeyim ki…

HER ŞEY GÜZEL OLACAK!

Fikrini Paylaş!

