Hiçbir şey istemedim..

yalnızlık

Kahvemi yudumluyordum. Uyanalı çok olmamıştı. Bir süre yatakta miskinlik yapmıştım, ardından mutfağa geçmiş kahve makinemin bana kahve hazırlamasını beklemiştim. O sırada Spotify’ı açmış Kalben’den ‘Sadece’ şarkısını dinlemeye başlamıştım.

Hazırlanıp sokağa atacaktım dakikalar sonra kendimi. Rahat kitap okuyayım diye otobüse binecek, varış noktamda günler öncesinden özenle seçtiğim festivaller filmlerinden birini izleyecektim. İstanbul’da en sevdiğim üç aydan biriydi Şubat. Bol bol film demekti. Kırık kafalar neler üretiyor izlemek demekti. Kırık kafaları severdim, Kalben’i de bu yüzden sevmemiş miydim?

Sinemadan sonra belki biraz dolaşacak, hava güzel olursa vapur keyfi yapacak ve bir sonraki filmime kadarki zamanımı değerlendirmek için rahat rahat kitap okuyabileceğim bir yere park edecektim. Kitap kahve konseptli fotoğrafımı çekip instagramda paylaşmayı ihmal etmezdim zaten. Bu aralar öykülere dadanmıştım. Kadınlara ve Ankara’ya öyküleri yakıştırır olmuştum.

Diğer filmimin saati geldiğinde yine salona girecek, filmden önceki zamanımı check-in yaparak ve filme ya da festivale dair tweetleri okuyarak geçirecektim. Filmden sonra ise evime dönecek, bir bardak sütümü alıp yatağıma geçecek belki bir şeyler karalayacak belki de sadece bir şeyler okuyacak, sonra da mışıl mışıl uyuyacaktım. Ve tüm bunları yalnız yapacak, bundan büyük keyif duyacaktım.

İnsanlar yalnız başına bir şeyler yapabilmenin keyfini bilmiyorlar. Kendin için fotoğraf çekmenin, tweet atmanın, yazmanın, okumanın, izlemenin, dinlemenin ne demek olduğunu bilmedikleri için ‘paylaşmak’ eyleminin sadece bir başkasıyla olabileceğini sanıyorlar. İnsan hayatını önce kendisiyle paylaşabilmeli. Anladınız mı? Sanmam.

Siz Kalben dinleyin en iyisi.

Fikrini Paylaş!

