Huzur…

Evimin en sevdiğim köşesinde!

Kitabım, altı çizilecek satırlarım olması umuduyla yanımdan hiç ayırmadığım kalemim, çayım ya da kahvemle köşeme çekildiğimde tek aklıma gelen: Huzur.

Kısa bir süreliğine, etrafımdaki herkes evlenmeye başlayınca ‘ben neden evlenemiyorum’ isyanına başlar gibi oldum. Kabul ediyorum! Öyle ki ciddi ciddi yalnızlığımı sorgular oldum, sanki şikayetçiymişim gibi. Biraz yaz ayları olmasının da etkisi olmuş olabilir. En büyük aşkım, İstanbulum ile flört etme şansım düşük oluyor yılın sıcak zamanlarında.

Neyse ki İstanbulumun da çok hoşuna gidecek bir uğraş edindim de rahatladı kafam. Fotoğraf çekmek! Zaten Instagram hesabımın kalabalıklığından kitap, kahve ve tarihi yer ağırlıklı olmak üzere bir şeyleri fotoğraflamaya bayıldığım anlaşılır. Ama bu sefer işi ciddiye aldım, fotoğraf sanatını öğrenmek gibi büyük bir işe kalkıştım. Enstantane, diyafram, poz telafisi vs… Kasıyorum bakalım, hakkını verebilecek miyim zaman gösterecek. Uzun zamandır ertelediğim bir şeydi, ve bir yerlerden başladım. Bu nedenle keyfim yerinde, hevesim tavan.

Fotoğraf makinem yeni flörtüm olunca ‘ben neden evlenemiyorum’ gibi manasız ve dikte edilen düşünce bulutlarım da dağılmış oldu. Kurstaki bir hocamın tabiriyle ‘fotoğraf makinemle ten uyumunu yakalama’ derdindeyim şuan. Her boş vaktimi onunla değerlendiriyorum. İlişkiye vaktim yok yani… (Çok klişe oldum, kabul.)

Neyse Tuna çağırıyor beni, hadi görüşürüz yine.

Fikrini Paylaş!

