YOU WILL NEVER KNOW!

imany

Fotoğraf akbanksanat Instagram sayfasındandır.

You will never know
I will never show
What I feel
What I need from you

Sizi bilmem ama ben bu sözlere vuruldum da dinlemeye başladım Imany’i.

Bir şarkı daha bir şarkı daha derken bir de baktım ki sesine de sözüne de tavrına da hayran olmuşum.

26. Akbank Caz Festivali kapsamında Volkswagen Arena’da konser vereceğini duyunca nasıl mutlu oldum anlatamam. Konser yaklaştıkça bu sesi canlı canlı dinleyeceğim için heyecanlandım bile! Ve dün akşam anladım ki heyecanlanmam boşuna değilmiş. Hayatımda izlediğim en iyi konserlerden biriydi. Belki de en iyisi.

Konserin bir yerinde kadınların ‘anlaşılmamaktan şikayet ettiğini’ söyleyenlere seslendi. Dedi ki yanılıyorsunuz biz anlaşılmak istemiyoruz. Bizim tek istediğimiz özgür olmak! Aklımızla ve bedenimizle ne yapmak istiyorsak onu yapabilmek. Herkesle eşit haklara sahip olmak, ne eksik ne fazla. Eşit.

Imany, seyirciyle bağlantı kurmayı başarabilen sanatçılardanmış. Özellikle Please and Change şarkısına biz kadınları olduğu kadar erkekleri de dahil edebilmiş olması harikaydı. Şarkı erkeklerin hiç değişmediğinden bahsediyor, özetle. Enerjinizi onları değiştirmek için harcamayın, beğenmiyorsanız onları başkasıyla değiştirin dedi. Ben de dedim hay kurban olduğum ne de güzel söyledi. Konserin en iyi 2. performansı bu şarkıya aitti.

En iyi performans hangi şarkısı mıydı? Hiç kuşkusuz mikrofon olmadan, sadece gitar eşliğinde seslendirdiği Seat With Me.

Sahneye, harika ekibini onurlandırmayı ihmal etmediği Silver Lining (Clap Your Hands) şarkısıyla veda etti. Şarkı söylemeyi bırakmayın dediği seyirci mırıldana mırıldana onu sahneye geri çıkarınca da 3 şarkı daha söylemeyi, aramıza katılıp bizle keyfini sürmeyi unutmadı. Harika enerjisine, güzel yüreğine sağlık.

There is no justice, there won’t be no peace.

Fikrini Paylaş!

